College of teachers XXXVI cycle

Giacomo Pietramellara: Coordinator of the Doctorate

Carlo Viti: Vicecoordinator of the Doctorate

Alessandra Pantani: person in charge of the Department's doctoral office

Marta Staccioli: manager of the administrative office  (RAD)

Simone Orlandini: Director of the Department

Francesco Ferrini: President of the School

UNIFI-DAGRI members

Riccardo Bozzi, SSD AGR/19

Arianna Buccioni, SSD AGR/18

Filippo Bussotti, SSD BIO/03

Paolo Capretti, SSD AGR/12

Giacomo Certini, SSD AGR/14

Anna Dalla Marta, SSD AGR/02

Roberto De Philippis, SSD AGR/16

Francesco Ferrini, SSD AGR/03

Stefano Mancuso, SSD AGR/03

Laura Mugnai, SSD AGR/12

Simone Orlandini, SSD AGR/02

Giuliana Parisi, SSD AGR/20

Giacomo Pietramellara, SSD AGR/13

Carolina Pugliese, SSD AGR/19

Federico Selvi, SSD BIO/03

Carlo Viti, SSD AGR/16

External members

Pierluigi Bonello, SSD AGR/12, Department Plant Pathology – The Ohio State University (USA)

C.Y. Jim, SSD AGR/03, The University of Hong Kong, Department. of Geography, Pokfulam, Hong Kong

Mattias  Fladung, SSD AGR/07, Thünen Institute of Forest Genetics, Genome Research, Grosshansdorf, Germany

Anne Gobin, SSD AGR/02, Flemish Institute Technological Research, Mol, Belgium (VITO)

Alessandra Lagomarsino, SSD AGR/13, CREA - Centro di Ricerca Agricoltura e Ambiente (FORESMIT)

Elena Paoletti, SSD AGR/12, CNR - Istituto Protezione Sostenibile delle Piante (IPSP)

Maria Isabel Méndez Medina, SSD AGR/20, Instituto de Investigaciones  Marinas de Vigo  (Spagna)

Nikos Papadopoulos, SSD AGR/11, Panepistimio Thesalias, Dept. Agriculture, Crop Production and Rural Environment, Volos, Greece

Leonardo Lombardini, SSD AGR/04, Department of Horticulture - University of Georgia (USA)

Antonio Raschi, SSD AGR/02, CNR - Istituto Biometereologia (IBIMET)

Alberto Santini, SSD AGR/12, CNR - Istituto Protezione Sostenibile  delle Piante (IPSP)

Paula  Tamagnini, SSD AGR/16, Instituto  Biologia Molecular e Celular - Universidade do Porto (Portogallo)

Giovanni G. Vendramin, SSD AGR/07, CNR - Istituto Bioscienze e Biorisorse (IBBR)

Students' representatives

Margherita Santoni, XXXVI ciclo